Ditjes en datjes

Het einde van het schooljaar komt in zicht. In het noorden zijn ze al (bijna?) klaar, en hier moeten we nog even door. Met de zomervakantie in zich vond ik het tijd voor weer wat anders, en op dit moment kijk je naar het resultaat daarvan! Een nieuw jasje van mijn blog. Lekker clean en fris. Al is alles nog niet helemaal op en top: ik ben er wel blij mee!

Het enige dilemma is dat ik nog niet zo goed weet wat ik met het logo moet, en of ik het überhaupt nog ergens ga laten. Boven mijn blog vind ik het er niet zo mooi uit zien, zeker niet wanneer je een blogpost aanklikt, en het logo boven een grote foto staat te shinen. Dat wordt hem écht niet. Misschien komt er nog een logootje in de sidebar, maar misschien laat ik het ook wel weg.

Verder wil ik even mededelen dat mijn proefwerkweek eraan komt en dat ik me dus, geheel tegen mijn wil in, bezig ga houden met Seneca, waarneming & sport, systeem aarde, heel veel leestoetsen en ongeveer de gehele wereldgeschiedenis. Op deze momenten moet ik wel eerlijk toegeven dat ik dolgelukkig ben met mijn C&M pakket. Ik moet er niet aan denken om nu ook nog, zoals mijn leuke, lieve bèta-vriendinnetjes, van alles over relativiteit te leren.

Relativiteit is trouwens echt een van de vaagste dingen ooit. Net zoals een of andere theorie van Zeno over Achilles en een schildpad. In het kort: Zeno beweert dat, als Achilles en de schildpad een hardloopwedstrijd houden en de schildpad krijgt een voorsprong, Achilles de schildpad nooit in kan halen. Theoretisch gezien. Dat zou logica moeten zijn.

De boodschap achter dit alles, is dat ik me even wil focussen op proefwerken en examens, en dat het hier even een beetje rustig is. De laatste dingetjes aan het jasje moeten nog aangepast worden, en daar ben ik de komende week wel zoet mee. Iets met studieontwijkend gedrag. Ofzo.

Nou. Allemaal alvast een hele fijne vakantie!

5 gedachten over “Ditjes en datjes

  1. Ik vond het verhaaltje over Achilles en de schildpad altijd wel leuk. 😛 Logisch? Nah, wel leuk, haha. Succes met je proefwerken!! Oh ennuh, je nieuwe layout is idd erg clean. Ziet er goed uit!

    Like

Geef een reactie!

