Taart winnen & PWS Sprookjes

*ping* Mail! Ik keek verbaasd op en las de eerste regel een keer of 10 door: ”Gefeliciteerd, je hebt een taart gewonnen!”. En wat voor taart, lieve mensen. Een joekel van een taart, en hij was heeeerlijk. Daarnaast kom ik steeds een beetje verder met mijn profielwerkstuk. De eerste stapjes zijn gezet en het onderzoeksplan is klaar…

IMG-20160419-WA0001[1]

De taart

Toen ik een aantal weken geleden de welbekende website dedecaan.net met tegenzin bezocht (wij zijn niet altijd de beste vrienden) viel me op dat het o zo schattige uiltje van DeDecaan jarig was, hij was namelijk 10 jaar geworden. Hij gaf me al snel de mededeling dat ik hem kon feliciteren en daarmee een taart kon winnen.

Die kans liet ik niet aan me voorbij gaan. Ik stuurde een (eigenlijk vrij eenvoudig) mailtje en 2 weken later *ping*de het mailtje mijn mailbox binnen: ”Gefeliciteerd, je hebt een taart gewonnen.” En zo kwam het dat ik afgelopen dinsdag met een groepje lieve vriendinnen wachtte op de taart die tussen 10 en 11 bezorgd zou worden. Het wachten duurde lang, en uiteindelijk kwam de taart (te laat) binnen, en hebben we hem tijdens de tweede pauze moeten eten. Dat neemt echter niet weg dat hij heerlijk was, en dat we allemaal een gigantisch stuk hadden!

PWS

Een tijdje terug schreef ik over mijn profielwerkstuk over sprookjes. Het onderwerp is nu helemaal definitief, en ik kan niet wachten om lekker aan de slag te gaan. Bij wijze van presentatie heb ik bedacht om de vorderingen op een blog bij te houden: dat is waar ik van houd, en wat helemaal bij mij past. En ik kan me voorstellen dat menig lezer hier niet zit te wachten op een (te) diepgaande discussie over sprookjes. Mocht je geïnteresseerd zijn: klik!

Verder geniet ik heerlijk van mijn vakantie. Dat is wel te zien aan de weinige updates hier. Eigenlijk wil ik mezelf er echt wat meer toe zetten om te schrijven. Dus, in mei horen jullie hopelijk een stuk meer hier! 🙂

 

 

7 gedachten over “Taart winnen & PWS Sprookjes

  1. Oehhh, taart. 😛 Lekker hoor! Ik ga ook even naar je pws-blog kijken. Waarom koos je nu voor blogspot; om een ander platvorm uit te proberen of omdat je WP zat bent?

    Like

    1. Goede vraag!
      Wat gebruikssysteem betreft vind ik wordpress fijner werken, maar qua lay-out is er bij blogspot veel meer mogelijk. Ik wilde mijn pws-blog graag een beetje sprookjesachtig maken, en daarom koos ik voor blogspot.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie!

