Verkouden …

Op dit moment zit ik op school in het OLC (open leer centrum (want ik ben keihard aan het leren!!!)). De regen tikt tegen het dak, en het lijkt net alsof een deel van de regen die buiten valt, uit mijn neus komt. Pff, ik ben zó verkouden. Het liefst zou ik nu gewoon per direct naar huis gaan, en onder een dekentje gaan liggen.

De koffieautomaat

Wat ik nu het allerliefste zou doen, is een heerlijk kopje chocomel, of lekkere warme thee uit de koffieautomaat halen, maar om een of andere onbekende reden heeft school de koffieautomaat weggehaald! Niemand begrijpt waarom. Ik heb het ijskoud, zit hier te rillen en trillen, en zou vrijwel ALLES overhebben voor een beker warme chocomel. Echt! Waarom, school, waarom?!?

Tussenuren

Next point: Ik heb lekker 3 tussenuren vandaag. Geloof me, dat valt nog best wel mee, maar als je zo verkouden en moe bent, en je moet wachten op die paar lessen, valt dat flink tegen. Dan gaat de tijd langzaam, zeker omdat ik niet zo veel te doen heb. Huiswerk is al af (wat al een wonder op zich is).

Zin in de winter

Ik heb er écht zin in. Dan is het weer algemeen geaccepteerd om mega dikke truien aan te trekken. Misschien gewoon zelf een thermoskan met warme chocomel of koffie mee naar school te nemen (geen slecht plan …), en om gewoon altijd onder dekentjes te gaan liggen. Ik vind het ook altijd heerlijk om door de sneeuw naar school te fietsen, en dan met van die gezonde rode wangen op school aan te komen, van de kou. Geweldig, zo’n wangen!

Een gedachte over “Verkouden …

Geef een reactie!

