Zeuren

Eindelijk weer eens even spuien. Even zeuren, jammeren, jengelen, klagen, mauwen, zaniken, zeiken. Dat heb ik even nodig. Gewoon zomaar. Omdat het kan, en omdat de leegte hier dan weer wat opgevuld wordt. Zodat er weer eens iets nieuws verschijnt. transpartent tumblr | transparent | via Tumblr

Mijn leraar gaat weg

En dat vind ik heel erg. Ik laat het niet zo merken, en ben vooral heel blij voor hem, omdat hij een nieuwe topbaan krijgt. Maar diep van binnen vind ik het gewoon echt heel heel heel erg. Die man heeft mij van een 5 gemiddeld voor wiskunde, naar een 9 gemiddeld voor wiskunde geholpen. Hij heeft ongelooflijk veel geduld, en eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik hem verschrikkelijk aardig vind. Ik ben ook een beetje bang dat mijn motivatie, en plotseling opgedoken wiskundevaardigheden verdwijnen als hij weggaat. Nu wil ik zielig in een hoekje zitten en chocola eten.

Vallen en opstaan

Goede omschrijving van hoe het nu daadwerkelijk gaat. Ik heb veel gesprekken gehad de laatste tijd. Dat is een goed iets, maar van de andere kant ook weer niet want dan komt de welbekende gedachte ”Ik neem te veel ruimte in” weer opdagen. Maar ik weet dat het onzin is, en dat is een houvast. Het constante patroon van opnieuw beginnen, falen en weer opnieuw beginnen maakt me een beetje moe, maar het is lang geleden dat ik het zo lang vol wist te houden. Mijn huid herstelt van het krassen en ziet er, al zeg ik het zelf, beter uit dan de afgelopen jaren. Jeej! Maar het is en blijft moeilijk. so cute    by AnnaEmilia

Weg met die haren

Ze gaan er allemaal af volgende week. Ik ben vrijwel zeker. 1 op de 10 momenten twijfel ik even, maar 9 van de 10 weet ik vrijwel zeker dat ik het er gewoon allemaal af wil. Alles weg. Opnieuw beginnen. Het is net alsof ik dán weer adem kan halen. Lucht. Frisheid. Ik kijk echt heel erg uit naar volgende week…

Over binnenkort

Tsja, de laatste tijd ben ik een beetje weinig hier geweest. Dat moet ik echt eens wat meer gaan doen. Dat is dan voornemen nummer 1. In de zomervakantie ga ik naar Thailand, daar gaan nog wat berichtjes over verschijnen, en verder wat dingetjes zoals je ze normaal ook hier vind. 🙂 Schermafbeelding-2014-01-09-om-14.53.18

Een gedachte over “Zeuren

Geef een reactie!

