Lenteweer

Wat is de lente toch een mooi seizoen. Iedereen is blij dat het weer lekker weer wordt, en vandaag heb ik een heel eindje zonder jas gefietst. De herfst is ook leuk hoor. Ik ben gewoon een beetje van de overgangsseizoenen, omdat het dan weer anders wordt. In de zomer heb ik behoefte aan winter, en in de winter heb ik behoefte aan zomer.

Alles loopt eigenlijk wel lekker op het moment. Het is deze week even rustig met school, er zijn alleen nog bergen werk om in te halen, maar daar denk ik nu maar even niet aan. Gewoon lekker ijsjes eten en genieten van de zon na school, en dat huiswerk komt later wel!

Over school gesproken: we hebben een behoorlijk belachelijke opdracht voor Nederlands (oke, stiekem is het héél geweldig!) en we moeten een boek lezen, en een twitter-account maken van de hoofdpersoon van het boek dat we lezen, en vervolgens moeten we tweets gaan versturen over de belevenissen van de hoofdpersoon en die taggen met de naam van onze klas. Speciaal om sociaal lezen te bevorderen. En die tweets lezen is echt geweldig. Ik kom de meest belachelijke opmerkingen en quotes van leraren tegen, en accounts van 90 jarige vrouwen ’90 jaar en eindelijk twitter!’ Geweldig!

Ik ben me druk aan het voorbereiden voor de Griekenland-reis over precies een maand. Op dag 2 moet ik presenteren over het archeologisch museum en Thessaloniki, dus dan ben ik meteen van het schoolwerk in Griekenland af.

Als allerlaatste wil ik nog eventjes zeggen dat er wat weinig nieuwe berichten komen omdat ik achter de schermen (alweer) bezig ben met onderhoud voor een andere website. Wat dat gaat worden blijft nog een verassing! Jullie zullen het vanzelf wel eens zien!

Schermafbeelding-2014-01-09-om-14.53.18

Geef een reactie!

