Mini-vakantie en carnaval

Soms is het zo fijn om even een nacht weg te zijn. Geen hele lange vakantie, maar gewoon één nachtje weg, zonder huiswerk, zonder dingen die moeten, zonder gezeur. Mijn lieve opa vroeg aan mij of ik misschien 1 nacht mee wilde naar een vakantiepark voor de drukke carnaval begon, en ik kei en keihard moest werken.

En ik kan jullie vertellen dat dat heerlijk is! Even niks moeten. 1 avond weten dat je mag doen wat je wilt, en dat niks moet. Geen zeurende ouders maar alleen een lieve opa en oma om me heen. Mijn oma heeft heerlijk eten gemaakt en het was zo’n leuk avondje. Ik heb er enorm van genoten.

Zaterdag begon de carnaval en begonnen dus ook mijn drukke werkdagen. Zaterdag was het 5 uur ’s ochtends voor ik in bed lag, en gisteren 2 uur. Dadelijk moet ik weer gaan werken, maar het is wel heel erg leuk om te doen! Natuurlijk is het hard doorwerken, maar tegelijkertijd kun je een beetje gek doen met die (dronken) mensen en lekker lachen. Iedereen is op zo’n avond lekker los en open. Geweldig vind ik dat!

Nog 2 daagjes hard werken en dan genieten van de vakantie en nog een paar dagen leuke dingen doen!

10 gedachten over “Mini-vakantie en carnaval

    1. Jep. Ik werk in de horeca, maar ik ben ook een kluns hoor. Ik heb ooit een vrouw (per ongelijk) over mijn voet laten struikelen en haar hele handen zaten onder het bloed. Ik voelde me zo schuldig! En glazen laten vallen, dat gebeurt altijd 😉 We hebben een speciale glas prullenbak achter de bar.
      Ik had niet echt een keuze. Mijn ouders hebben een grote zalencomplex met een grote zaal + podium en een bar, dus ik ben er een beetje mee opgegroeid.

      Like

Geef een reactie!

